[ad_1]
Дослідження показали, що використання зображень усміхнених людей у маркетингових матеріалах може збільшити кошти, зібрані під час первинної пропозиції монет (ICO), приблизно на 2,91 мільйона доларів.
професор Синх Тхоі Май з Школи економіки Hanken опубліковано результати дослідження під назвою «Цінність усмішки». У статті проаналізовано співвідношення між використанням зображень з усміхненими людьми та обсягом коштів, зібраних під час ICO.
Дослідження показало, що використання візуальних елементів із посмішкою викликає у інвесторів ірраціональне відчуття «довіри» до проекту. Завдяки цьому проекти, які використовують «посмішку», залучають на 95% більше коштів під час ICO. Дослідження проаналізувало 5826 ICO, які залучили близько 24 мільярдів доларів. У середньому фінансова ефективність кожного проекту з використанням «сили посмішки» була вищою приблизно на 2,91 мільйона доларів.
Дослідник зазначає, що індивідуальні інвестори більш сприйнятливі до ірраціонального впливу «посмішки», ніж інституційні інвестори. Цьому також сприяють такі фактори:
- неповне розкриття інформації про проект;
- відсутність коду проекту на GitHub;
- плутання офіційних документів;
- ICO проводяться в країнах з низьким рівнем взаємної довіри між місцевими жителями.
У документі припускається, що надійність, викликана «усмішками», не впливає на реальну віддачу від активів після ICO. Крім того, «довірливість обличчя» може мати досить негативний ефект. Завищена вартість активів часто призводить до швидкого розпродажу після ICO, в результаті чого ціна токенів таких проектів демонструє переважно негативну динаміку протягом трьох місяців після початку біржових торгів.
Один із висновків полягає в тому, що інвестори, які менш технічно підковані та мають неглибоке розуміння аналізу інвестиційних проектів, як правило, шукають інші «значущі» показники, такі як надійна посмішка на зображенні.
CP Media підготувала а «Контрольний список: аналіз криптовалютних проектів для інвестування» що допоможе інвесторам звернути увагу на більш значущі показники, ніж посмішка на картинці.
[ad_2]
Source link