adsБІЗНЕС

Гендиректор Carlsberg Ukraine провів дискусію від UNIC: «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися»

19 жовтня Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine, став модератором дискусії «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися». Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI).

UNIC розпочала широку програму про комплаєнс як здорову норму ведення
бізнесу в Україні. Лідери українського бізнесу хочуть працювати доброчесно та за
єдиними правилами, адже це робить бізнес стійким, системним і зрозумілим, а країну –
успішною. Тому UNIC об’єднала керівників провідних компаній і світових експертів для
обговорення й надання інструментів, як зробити компанію сильною, залучити інвестиції
та вивести бізнес на глобальний ринок.
Дискусія «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися» об’єднала
чотирьох спікерів, серед яких:

● Андрій САМОЙЛОВИЧ, генеральний директор Sandoz Ukraine,
● Сергій МІЛЬМАН, засновник і СЕО компанії YouControl,
● Дмитро БОРОДАЙ, принципал інвестиційного фонду Horizon Capital,
● Андрій РОЖДЕСТВЕНСЬКИЙ, виконавчий директор Центру лідерства УКУ, член
Правління Transparency International.

Мета заходу – донести ідею про те, що комплаєнс – це невід’ємна норма успішного
бізнесу. Учасники дискусії наголосили на тому, що комплаєнс – насамперед
самопозиціонування бізнесу. Компанія має одразу проводити так звані «червоні лінії» та
показувати, що для неї переступати межі доброчесності неприпустимо. Політика
доброчесності – це основа для сталості, захищеності й можливості працювати успішно.
За даними YouControl, прогрес комплаєнсу в Україні вже зафіксовано, оскільки зростає
затребуваність перевірки контрагентів. У 2020 році контрагентів перевіряли понад 50
млн разів, а в 2019-му – близько 40 млн.

«Комплаєнс – це універсальний підхід для ведення відповідального бізнесу. Його
основа – налагодження прозорих взаємин з партнерами, співробітниками,
контрагентами, громадськістю. Це дещо більш широке, ніж просто боротьба з корупцією
та хабарництвом. Ідеться і про ділову етику, і права людини в найширшому розумінні. У
Carlsberg Ukraine комплаєнс діє. Саме це дає мені змогу говорити, що компанії в Україні
можуть працювати прозоро й успішно. Завдяки системності та відповідальності
Carlsberg Ukraine вдається бути лідером ринку, одним із найкращих роботодавців
країни та входити до списку 30 платників податків уже не перший рік», – коментує Євген
Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

У Carlsberg Ukraine діє глобальна стратегія SAIL’22. Вона визначає загальні
правила етичної поведінки, які стосуються усіх працівників та партнерів. Програма
складається з трьох ключових елементів: кодекс етики та поведінки; анонімна система
Speak up, через яку можна повідомляти про будь-які підозри у вчиненні неправомірних
дій; політики та інструкції, які стосуються провідних сфер діяльності компанії. Це
допомагає компанії вести бізнес ефективно та прозоро. У 2020 році Carlsberg Ukraine
посіла друге місце в Індексі прозорості українських компаній.

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим
портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі,
Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої
таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664,
«Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen тощо. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/

Back to top button