[ad_1]
Днями їхала маршруткою з центру на околицю. Це була перша моя поїздка після підвищення тарифів. Вочевидь, для багатьох також. Тому що чи не кожен другий перепитував, скільки вартує проїзд, і дивувався.
Та найбільше запам’ятався водій – чоловік середнього віку. Я сиділа на передньому сидінні, тобто поблизу нього. Тож чула, як він постійно бурчав та лаявся.
Спочатку вилаяв якогось водія авто, що, припаркувавшись, загородив дорогу.
“Де ти став, баран тупорилий?!“ – гаркнув, для цього навіть призупинившись та відчинивши двері. Після цього з відчуттям виконаного обов’язку поїхав.
“Ці дороги, бл…, як тут проїхати“, “Ці двері, бл.., ледве відчиняються“, – тільки й чулося.
“Чого такий дорогий проїзд?“ – поцікавився хтось із пасажирів.
“Бо недешевий“, – буркнув водій.
Тут уже я не витримала: “Ціни підвищилися, а сервіс – ні. Чому так?“
Водій так глянув, що я аж злякалася. Ну, думаю, чого доброго, з маршрутки почне виганяти. Але чоловік лише відповів: “Давайте я промовчу. Сервісу захотілося. Наймайте собі мерседес, та й буде вам сервіс. Страшне підвищення, 14 гривень, ха-ха-ха“.
Проїжджали саме повз готель “Турист“, там із прорваної труби на дорогу щедро лилася вода.
“О, скільки води даремно пропадає. А потім водоканал каже, що грошей нема“, – “перемкнувся“ водій на інше.
Черговим “тригером“ стала оплата за проїзд. У водія закінчилися дрібні для решти, і він почав нервувати. Постійно просив пасажирів, щоби давали гроші без решти, проте дрібні були далеко не в кожного.
“Ось, тримайте, – простягнула дріб’язок одна з пасажирок. – Я сама працюю в магазині, тож знаю, що це таке, коли нема решти“.
Та все ж більшість розраховувалася купюрами по 20 гривень.
“І що тепер робити, – пробурмотів водій. – Починається та ж дурня, що й раніше“.
Вочевидь, він мав на увазі період, коли проїзд у маршрутках коштував 7 або ж 9 гривень. Тоді також треба було “заморочуватися“ з видачею решти.
А мені оце подумалося: встановили б у маршрутках валідатори, то й не було би такої проблеми. Люди собі спокійно розраховувалися б і не чіпали водія…
Читайте новини “МБ“ у Facebook | Telegram | Viber |
Сьогодні, 22:17
0
90
[ad_2]
Джерело https://molbuk.ua/news/265866-naimaite-mers-to-i-bude-vam-servis-blog-galyny-oliinyk.html