[ad_1]
Шляхопровід планували відремонтувати у цьому будівельному сезоні, навесні транспорт вже мав поїхати цією ділянкою, але війна поставила будівельні роботи на паузу.
“Ця ділянка найдовшої дороги країни М-30 має інтенсивний трафік – понад 5000 автівок на добу. І на Криворізькому напрямку водії вимушені були користувались тимчасовим об’їздом. Украй важливо було відновити роботи та завершити ремонт штучної споруди на трасі міжнародного значення. В умовах вторгнення росії, дорожнє сполучення є невідʼємною частиною обороноздатності. А якісні автомобільні дороги – це швидка евакуація цивільного населення в більш безпечні регіони, перевезення гуманітарних та військових вантажів, і підтримка економіки в цілому”, – вважають у Службі автомобільних доріг..
Мостовики замінили балки на залізобетонному шляхопроводі, влаштували монолітну плиту та гідроізоляцію, замінили деформаційні шви та уклали новий шар асфальтобетонного покриття; встановили нові дорожні знаки та нанесли розмітку.