[ad_1]
Майже 3 тисячі доручень для захисту прав громадян у кримінальному процесі, звернення понад 31 тисячі громадян за отриманням правової допомоги. У Регіональниму центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги підсумували результати роботи за дев’ять місяців цього року. Наразі одним із ключових завдань системи безоплатної правової допомоги є проведення правопросвітницької роботи, зазначили на конференції.
Олександр Черчатий, директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області: Сьогодні система робить акцент, в першу чергу, на забезпечення правової підтримки таких категорій як учасники бойових дій, члени їх родин. Надзвичайно важливою темою є надання правової допомоги внутрішньо переміщеним особам. Ми знаємо, що у Полтаві сконцентрувалася значна кількість таких людей і тому проблем у них дуже багато і робота наших юристів направлена саме на ці категорії.
З початку повномасштабної війни працівники безоплатної правової допомоги не припиняли надавати консультації. З огляду на обставини робили це телефоном.
Анастасія Гречка, начальник відділу безоплатної правової допомоги Полтавського місцевого центру з надання БВПД: Наші працівники були задіяні у роботі гарячої лінії. До того раніше працівники системи на місцях зазвичай консультували безпосередньо в офісах, а також були задіяні у період воєнного стану, частково деякі працівники працювали на єдиній гарячій лінії контактній нашої системи.
Нині на Полтавщині діють Полтавський, Кременчуцький та Лубенський місцеві з центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Також працюють 28 бюро, які забезпечують безоплатною первинною правовою допомогою у вигляді правових консультацій та вторинної правової допомоги з підготовки документів процесуального характеру та представлення інтересів в суді. Співпрацює служба і з різними установами.
Віталій Коноз, заступник начальника Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції у Полтавській області: Кожного дня органи юстиції стикаються з громадянами, які звертаються до нас з найрізноманітніших питань. І нам приємно відчувати, що поряд є такий партнер, який може кваліфіковано прийняти і після нашого прийому громадян, після наших консультацій вирішувати питання по суті. Тому що держслужбовці органів юстиції не можуть представляти інтереси громадян в різноманітних органах.
А напередодні Дня юриста кращих працівників системи безоплатної правової допомоги області нагородили подяками.