[ad_1]
Про це розповів Суспільному заступник начальника Служби автомобільних доріг у Волинській області Юрій Ришкевич.
Запаси технічної солі
Зі слів заступника начальника волинських дорожників, війна ускладнила підготовку до зимового періоду та внесла корективи у плани.
«Через зупинення діяльності підприємства «Артемсіль» підрядним організаціям області вдалося заготовити лише 1300 тонн технічної солі, що становить 20% від потреби на весь осінньо-зимовий період. Торік станом на жовтень в області було заготовлено 5000 тонн солі на ці потреби», – каже Юрій Ришкевич.
Якщо зима буде ранньою та температура коливатиметься близько 0 градусів, можуть виникнути проблеми з посипанням доріг.
«На Бурштинському родовищі обіцяють на січень робити постачання солі до 40 тисяч тонн на місяць. Цього буде достатньо не тільки для Волині, а й для України», – сподівається Юрій Ришкевич.
Читати ще: Волинські дорожники готуються до зими, запасаються найнеобхіднішим
Окрім того, нині у службі автомобільних доріг Волині ведуть перемовини з підприємством у Стебниках Львівської області. Там розробляють родовище, яке буде постачати матеріали, аналогічні тим, що були в «Артемсолі».
«У них плавильна здатність буде не гірша, ніж натрій хлор», – каже посадовець.
Паливно-мастильні матеріали
Для виконання робіт з ліквідації ожеледиці та розчищення шляхів від снігу підрядні підприємства планують залучати понад 190 одиниць власної техніки. Нині закуплено 21,5 м куб. паливно-мастильних матеріалів.
Юрій Ришкевич додає: гірша ситуація буде з філією «Волинський автодор». Вони можуть використовувати лише наявні, зароблені гроші.
Фінансування
Зі слів Юрія Ришкевича, гроші на утримання доріг в осінньо-зимовий період минулого року і цього однакові, проте в держави немає можливості вчасно їх виплачувати.
Нині в службі автомобільних доріг розраховуються з підрядниками наступного місяця після виконання робіт, з відтермінуванням на цілий місяць.
«Ми сподіваємося, що з 1 жовтня запрацював державний дорожній фонд, і будуть надходження за акцизом. Це дасть нам змогу раніше проводити оплати та закупівлі різних матеріалів», – каже заступник начальника служби автомобільних доріг області.
Аварійний ремонт доріг
Для аварійних робіт з ліквідації пошкоджень автошляхів краю заготовлено 168,5 тонни холодних асфальтобетонних сумішей.
Цього буде достатньо, щоб підтримувати в належному стані головні для області дороги: на «Ягодин», Ковель, з Луцька на Рівне та Володимир.
Юрій Ришкевич додає: аварійний ремонт інших доріг області здійснюватимуть заготовленим матеріалом від фрезерування, який активно використовували в поточному році та який себе добре зарекомендував.
«Таким чином будемо підтримувати транспортно-експлуатаційні властивості волинських доріг і забезпечувати більш-менш комфорт для проїзду автомобілів», – сказав Юрій Ришкевич.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу