[ad_1]
Висока ціна виплаченої компенсації може свідчити про дуже серйозні аварії. Експерти CarVertical зазначають, що така інформація, хоч і дуже важлива, може бути неправильно витлумачена. Тому варто пояснити, чому це так, і пам’ятати, що для повної достовірної оцінки стану вживаного автомобіля необхідний ретельний технічний огляд.
Експерти онлайн-платформи для перевірки історії транспортних засобів carVertical застерігають від шахраїв, які пропонують «безаварійні» автомобілі, і захищають чесних продавців, яким нема чого приховувати. Це тому, що не варто викреслювати «як справи» з усіх транспортних засобів, які зазнали інциденту в історії.
Два факти надзвичайно важливі. По-перше – сума компенсації не чітко вказує на масштаби збитків від ДТП. По-друге, важливо, де, як і ким ремонтувався автомобіль.
Сьогодні висока сума компенсації не обов’язково означає серйозний ремонт листового металу. Це пов’язано з тим, що все більше і більше застарілих вживаних автомобілів оснащуються вдосконаленим дорогим навісним обладнанням, яке надзвичайно легко пошкодити навіть під час незначного удару.
Дуже великі витрати породжує, наприклад, ремонт або заміна приладової панелі, в якій працювали подушки безпеки. У деяких моделях автомобілів виробники передбачають заміну тільки решіток або деталей панелі приладів. В інших необхідно замінити всю кабіну. Тут варто нагадати, що панелі приладів зазвичай не з’являються як заміна, тому в кошторис вартості ремонту зазвичай входить ціна нової оригінальної плати з авторизованого СТО.
Але це, очевидно, не єдиний дорогий елемент, який легко пошкодити навіть у незначній ДТП. Інші приклади:
[ad_2]
Source link