НОВИНИ

Майже 60 відсотків Поляки повертаються в середньому 1 з 5 товарів, замовлених через Інтернет. Чому ми купуємо в даному інтернет-магазині?


Майже 60 відсотків Поляки повертають в середньому 1 з 5 товарів, замовлених через Інтернет. З іншого боку, майже 30 відсотків. не повертає покупки взагалі. Цікаво, що майже 8 з 10 користувачів Інтернету частіше роблять покупки на платформах з автоматизованим процесом повернення, і для більшості з них найважливішим аспектом повернення товару є безкоштовна доставка. – Ми ще, безумовно, занадто часто можемо зіткнутися з необхідністю роздрукувати та заповнити документи на повернення, самостійно шукати кур’єра чи узгоджувати всі деталі електронною поштою, – зазначає експерт.

Головною перевагою онлайн-покупок є зручність – робити покупки можна, не виходячи з дому, і лише кількома кліками ми отримуємо доступ до практично необмеженої та різноманітної пропозиції багатьох магазинів. Крім того, споживче законодавство передбачає, що в разі потреби покупці можуть повернути товар протягом 14 днів без пояснення причин.

Як показало дослідження «Ванс», більшість покупців охоче користуються можливістю повернення, і лише 29 відсотків. респондентів зізналися, що не відправляли назад свої покупки. У свою чергу, майже 60 відсотків. Користувачі Інтернету повертають в середньому 1 з 5 замовлених товарів і менше 8 відсотків. в середньому 2 з 5 статей.

– За способами доставки та оплати в електронній комерції Польща займає лідируючі позиції в Європі. У більшості випадків зовнішній вигляд і функціонування електронних магазинів також на високому рівні. Але областю повернення завжди нехтували. Ми все одно можемо надто часто задовольнити потребу роздрукувати та заповнити документи на повернення, самостійно шукати кур’єра або узгоджувати всі деталі електронною поштою, – каже Рафал Агнещак, генеральний директор Furgonetka. – Водночас, щоб зміцнити довіру та лояльність покупців, повернення має бути максимально швидким, інтуїтивним і бажано безкоштовним, – додає він.

Як зазначалося, сьогодні майже виключно великі платформи електронної комерції мають зручну для споживача послугу повернення. У разі невеликих електронних магазинів процес не автоматизований і не може бути легко реалізований кількома клацаннями на панелі клієнтів.

Посилання на джерело https://gazetawroclawska.pl/prawie-60-proc-polakow-zwraca-srednio-1-na-5-produktow-zamowowani-online-dyszne-kupujemy-w-danym-sklepie-internetowym/ar/c3- 16338707



Source link

Back to top button