[ad_1]
Oczki, Wapowskiego, Brata Alberta разом з Kuncewiczowa та дорога між вулицями Milenijna та Szeligowskiego – це новостворені вулиці міста. Збудовані дороги вже пройшли технічну здачу та отримали дозволи на використання.
– Ми завершили першу частину інвестиційного співфінансування з державних коштів, яка включала будівництво ділянок доріг у районах. Мешканці отримають вигоду від нових доріг, тротуарів та місць для паркування. Побудована інфраструктура покращить рівень зв’язку в окремих районах та підвищить безпеку та комфорт її користувачів. Дорожні роботи ще тривають на вул. Сковронкова та Блиска і буде продовжено наступного року, – каже він Артур Шимчик, заступник мера міста Люблін з питань інвестицій та розвитку.
Увімкнено вул. очі побудовано дорогу протяжністю 110 м, на ділянці від вул. Кохановського до вул. Куницький. Будівництво нового покриття було поєднане з будівництвом системи дощової каналізації, відсутніми підключеннями водопостачання та каналізації та усуненням зіткнень з газовою мережею. Окрім проїжджої частини та тротуарів, також створено місця для паркування та виїзди на територію.
новий вул. Ваповський збудовано на ділянці від перехрестя з вул. Самсоновича до перехрестя з вул. Домейки, має ширину 6 м і довжину близько 135 м. В рамках завдання також було облаштування 24 паркомісць, тротуарів з двох сторін, вуличного освітлення, дощової каналізації та технологічного каналу. Підрядник забезпечив захист існуючих енергетичних, телекомунікаційних та газових мереж. Насамкінець висадили дерева та кущі та зробили розмітку. Будівництво вул. Wapowskiego є останнім відсутнім елементом комунікаційного зв’язку між старими та новими житловими масивами в районі Wrotków.
Також стосувалися будівельних робіт вул. Брат Альберт разом з вул. Kuncewiczowa. Загальна довжина новозбудованої інфраструктури становить понад 310 м. У рамках інвестицій було встановлено системи дощової та санітарної каналізації, водопостачання та освітлення. Також дорожники усунули зіткнення з газовою мережею та електромережами. Створено тротуари з бордюрами та виїздами на територію. На конструктивні шари проїжджої частини влаштували покриття з бетонних кубів.
Будували й дорожники дорога між вул. Міленіум та вул. Шеліговський з бітумним покриттям, шириною 6 м і довжиною близько 80 м. Для будівництва дороги необхідно було зробити насип. Обсяг робіт включав будівництво вуличного освітлення, дощової каналізації та укріплення існуючих каналізаційних та газових мереж. Крім того, створено 2 паркувальні майданчики для паркування 8 легкових автомобілів та двостороннє покриття з бруківки. Нова дорога є продовженням вул. Ґембала, що веде безпосередньо до району головних люблінських лікарень і корпусів медичного університету, а також з’єднує одну з головних вулиць району Південний Чехів – вул. Шеліговського, з вул. Міленіум, що значно покращить транспортну доступність цієї частини міста.
Будівництво вулиць житлового масиву тривало 9 місяців, а вартість інвестицій становить бл 5 мільйонів злотих. Підрядником робіт виступив консорціум KPRD Lublin та PRD Lubartów.
Нові дороги також будуються в районах Wide і Sławin. Там триває будівництво вулиць Блиска та Сковронкової. Інвестиція вартістю понад 42,5 млн злотих завершиться в січні 2024 року.
Загальна вартість дорожніх інвестицій становить бл 47,6 млн. злотих. Співфінансування дорожніх завдань на суму понад 34 мільйони злотих походить від Урядового фонду польського Ład: Програма стратегічних інвестицій.
[ad_2]
Source link