[ad_1]
Для пересічного малазійця, PappaRich було б знайоме ім’я. Це заклад, відомий тим, що подає традиційний копітіам, на якому ми виросли, у більш вишуканій і сучасній обстановці. Хтось може заперечити, що це навіть зручніше.
Однак бренд з’явився в останні роки досягнення кращого успіху за кордоном ніж на місцевому рівні, незважаючи на те, що він з Малайзії.
Але все це не зупинило Енді Ліма, генерального директора компанії Pineapple Resources Berhadз тендеру на весь бренд у Малайзії та Камбоджі у 2023 році.
У розмові з Vulcan Post генеральний директор PappaRich Sdn Bhd має намір прокласти шлях до відродження PappaRich.
туз? Починаючи з повного оновлення протягом наступних шести місяців, включаючи впровадження PappaRich Lite.
Візьміть на себе більшу роль у бренді
«Ми віримо та впевнені в бренді PappaRich, оскільки він був одним із 10 найкращих місцевих брендів їжі та напоїв у Малайзії», — стверджував Енді.
Це просте твердження, але сповнене великої надії на майбутнє. Але це не нереально, оскільки Енді має досвід роботи в PappaRich.
Приблизно вісім років тому 41-річний підприємець та його батько (разом із деякими друзями батька) відкрили PappaRich у торговому центрі NU Sentral як франчайзі.
Звідти дует батько-син навчився професіям у харчовій промисловості та виробництві безалкогольних напоїв і незабаром пішов глибше у цю сферу. І незабаром набуті навички дозволили їм відкрити тайський гарячий ресторан під назвою Брат Джим Джем.
«Ми віримо, що, враховуючи правильний фокус і зосередженість на наших стратегіях, у поєднанні з нашим досвідом управління франчайзинговою точкою NU Sentral PappaRich протягом майже 10 років, ми маємо хороші можливості взятися за завдання відновлення та розвитку бренду», – поділився Енді. . .
Таким чином, вони почали подорож, щоб відновити позиції ресторану як одного з найкращих місцевих брендів F&B в країні.
Від IT до F&B
Спочатку Енді розпочав свою кар’єру в ІТ-індустрії з 15-річного досвіду роботи в роздрібних ІТ.
Керуючи понад 100 IT-магазинами, він накопичив різні набори навичок протягом багатьох років. Це включає в себе навички, пов’язані з людськими ресурсами, такі як підбір персоналу та схеми комісій.
У поєднанні зі своєю практичною роллю в управлінні Bhai Jim Jum і п’ятьма торговими точками протягом півдесяти років, Енді вірить, що він має все необхідне, щоб відродити колись популярний бренд PappaRich.
«Цей досвід, який я здобув протягом багатьох років, допоміг мені краще розробити стратегію для потенційних місць розташування магазинів, запровадити ефективний маркетинг і, що найважливіше, використати мій досвід пошуку постачальників, щоб отримати найкращі інгредієнти для наших ресторанів», — сказав він.
Останнє насправді є однією з головних проблем, з якими стикається магазин NU Sentral PappaRich як франчайзі.
Говорячи відверто, Енді пояснив, що в один момент вони не змогли отримати підтримку, наприклад інгредієнти з центральної кухні.
Це викликало величезне занепокоєння, оскільки заклад намагався зберегти смак свого меню, що призвело до значної втрати постійних клієнтів.
«На щастя, кілька існуючих франчайзі, включаючи мого батька, обмінялися ідеями та ресурсами, щоб подолати цю кризу», — поділився він.
Через цей інцидент його команда в NU Sentral була змушена самостійно шукати інгредієнти. І з часом методом проб і помилок вдалося досягти смаку, «найближчого до оригіналу».
Представляємо новий бренд групи
Маючи це на увазі, частина його планів щодо відновлення бренду буде зосереджена на серці бізнесу — знову пропонувати клієнтам чудову їжу.
Енді відмовився багато коментувати це, щоб не видати сюрпризу. Але він подражнив, що меню буде оновлено та зосереджено на класичній та ностальгічній малазійській кухні.
Однак більш захоплюючим є запуск нового дочірнього бренду під назвою PappaRich Lite цього року. Це буде під брендом PappaRich, але матиме власні окремі роздрібні точки.
«У наших зусиллях додати нове [life] «Бренд зміниться у стилі ф’южн з точки зору смаку та презентації», — поділився Енді.
«Налаштування буде більш помітним для Papparich Lite, оскільки ми прагнемо обслуговувати молодшу клієнтську базу, особливо молодих працюючих дорослих віком від 25 до 35 років. Ми прагнемо бути їхнім найкращим вибором для комфортної місцевої їжі за доступнішою ціною. діапазон цін.”
Наразі концепція PappaRich Lite все ще знаходиться на стадії тестування, але ви можете спробувати її в Wangsa Walk Mall. Там уже відкрита торгова точка, планується ще більше, включно з можливостями франчайзингу.
Вони оптимістично дивляться на те, що чекає попереду
Усе сказане, незважаючи на його хвилювання щодо цих нових планів, Енді визнав, що це буде важкий шлях для бренду.
За його власними словами, ПаппаРіч зазнав труднощів протягом останніх кількох років, що робить повернення довіри попередніх клієнтів досить складним завданням.
Оскільки бренду понад 20 років, ще однією перешкодою, яку вони передбачають, є визнання та визнання з боку молодшої аудиторії. Це важливе занепокоєння, оскільки в країні зростає кількість кафе, де пропонують хороші місцеві страви.
Не кажучи вже про іншого більш помітного конкурента на ринку Багаті копитамиякий було започатковано засновником PappaRich Річем Теном.
Але новий виконавчий директор PappaRich Sdn Bhd не відступає від складного завдання. Його метою для бренду є збереження його спадщини як ресторану, де подають малайзійські делікатеси, але тепер з оновленим ф’южн-забарвленням.
«Ми вважаємо, що ринок достатньо великий для всіх», — сказав Енді. «Ми сподіваємося мати щонайменше 50 торгових точок по всій Малайзії протягом наступних п’яти років. [And] Оскільки ми також володіємо брендом у Камбоджі, ми також сподіваємося побачити 10 торгових точок у регіоні через потенційну головну франшизу як партнера».
- Дізнайтеся більше про PappaRich Sdn Bhd тут.
- Прочитайте інші статті, які ми написали про малайзійські стартапи тут.
Рекомендоване зображення: PappaRich Sdn Bhd
[ad_2]
Source link