[ad_1]
Президент UOKiK висунув звинувачення проти популярної торгової платформи OLX.pl. Це помилка в сортуванні пропозицій, відсутність чіткої та однозначної інформації щодо «Послуги технічного обслуговування». Крім того, покупці повідомляли про порушення у своїх скаргах щодо «Пакету захисту». За порушення колективних інтересів споживачів передбачено штраф до 10%. торгівля. Компанія виступила із заявою.
OLX.pl є однією з найпопулярніших платформ електронної комерції в Польщі, яка дозволяє продавати та купувати продукти та послуги. управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів отримали сигнали від користувачів сайту про застосування недобросовісних практик.
Президент UOKiK звинуватив компанію в оманливому сортуванні пропозицій, – йдеться в повідомленні. Як пояснюється, при виборі варіанту «від найдешевшого» – ціни не включають плату за «Технічне обслуговування», що може вплинути на вибір менш вигідної пропозиції. – Ця комісія додається лише до частини продуктів, коли покупець використовує доставку та оплату OLX – зазначено.
– Надійне сортування продуктів має базуватися на порівнянних критеріях. Пошук пропозицій «від найдешевшого» повинен дозволити знайти найвигіднішу, без необхідності перевіряти кожне оголошення. Це особливо важливо, коли ми шукаємо популярні товари, яких на сайті багато. Сортування за ціною має враховувати всі елементи, що складають її кінцеву суму. Пропуск компонента може ввести користувача в оману – – йдеться у прес-релізі президента UOKiK Томаша Хростного.
Крім того, президент УОКіК був стурбований відсутністю чіткої та однозначної інформації щодо «техобслуговування». – Звинувачення стосується неінформування користувачів про можливість покупки без додаткової оплати, наприклад, шляхом встановлення умов прямого отримання від продавця в повідомленнях на платформі – пояснив.
[ad_2]
Source link