[ad_1]
Чорний тиждень, глобальне свято просування всього, включно з туристичними послугами, давно позаду. Щойно опубліковано звіт, у якому показано, як поляки використовували акційні пропозиції подорожей у Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок. Усе свідчить про те, що високі ціни та інфляція не заважають польським туристам масово купувати путівки та пропозиції відпочинку. Куди їдуть поляки в рамках туристичних акцій? Новий звіт розкриває все.
Зміст
Журнал Travelist.pl підготував новий звіт про те, як польські туристи скористалися акцією під час Чорного тижня.
Можна подумати, що інфляція та високі ціни фактично перешкоджатимуть полякам викидати гроші та витрачати їх на подорожі. Проте звіт свідчить про інше: навіть невизначені економічні умови не заважають польським туристам організовувати свій відпочинок, особливо якщо можна придбати подорож за акційною ціною, як під час Чорного тижня.
По-перше, звіт показує, що поляки фактично підхопили туристичні акції, які пропонуються в рамках Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка та Чорного тижня. Під час акційної канікули кількість бронювань готелів зросла приблизно на 150%.
Читайте також: Різдво 2022: не тільки лижі. Опитування показує плани поляків на відпустку під час Різдва. Результати можуть вас здивувати
Польські туристи бронювали переважно перебування в зимовий період (в т.ч зимові канікули 202322% усіх замовлень) і навесні наступного року, з квітня по червень (20% замовлень). Кількість бронювань на свята зросла на 420% під час Чорного тижня та на 350% навесні.
[ad_2]
Source link